//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies

Feel Free To Navigate :D

Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Captain-Amira
Others:   



Amalkan Gaya Hidup Sihat !

Assalamualaikum w.b.t
Hallu hallu. Begini bh ni cerita dia. Tadi aku jogging di tasik , dan aku terasa diriku merindui berjogging :3 lama sdh nda jogging~

Akibat terlampau stress , jadi kami berdua pun berjogginglah bersama-sama di tasik. First kunun mau kawankan dorang dua tu ambil exam bio, tapi saturang ni pula pulang kampung. Adess , hancur harapan aku mau keluar skjp dari rumah ni. Then ada idea , jogging la. Apa lagi. Dulu , kalau aku tengok org yg suka jogging ni , aku anggap golongan ni hebat. Serious xD sbb aku nda dpt lari sedemikian rupa. Pfftt ketara betul bukan orang sukan xD Tapi , disebabkan ada insan yang bagi semangat untuk aku supaya aku mengamalkan gaya hidup sihat. Aku pun mulalah berjogging.

Hari pertama jogging ? sikit aku pengsan. Padahal baru skjap aku lari. Ahahahhahahah xD bikin malu dunia jk aku ni xD then hari berikutnya pun mcm begitu juga. Separuh mati mau tangkap nafas. Then genap 2 minggu aku training , Alhamdulillah berat pun makin kurang. Jogging 2 atau 3 round pun nda rasa sudah. Padahal mcm seronok pula jogging ni. Begitu pula rasa seronoknya bersukan , kn ?


Yaa , inilah kami xD sebelum memulakan sesi jogging-an. Orang cakap "but first , let me take a selfie"

Actually it's fun kalau bersukan ni. Rasa badan ni ringan jak. Penyakit pun jarang singgah dlm badan xD Sseh , mcm aku buat "kebaikan2 bersukan". Ahahahahhaha  xD sharing is caring bha ~ kan ? :3

So , that's it. MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA. Oh Yeah ~

-Momo-